• Po. Lis 28th, 2022

Nejlepší metody pro zdravou a pevnou pokožku

ByJan

Lis 18, 2022

Která žena nesní o krásné a pevné pleti? Současný životní styl však velmi ztěžuje udržení perfektního stavu pleti, ale není to nemožné. Chce to jen trochu úsilí, aby to bylo takhle. Prvním krokem ke zlepšení vzhledu vaší pleti je zdravá strava a pravidelný pohyb.

Nic neovlivňuje pevnost pokožky stejně jako pravidelná fyzická aktivita, dobrá hydratace organismu a konzumace hodnotných jídel. Zároveň byste měli pamatovat i na vnější péči. Jak snadno tušíte, mluvíme zde o systematickém ošetření – peelingu a aplikaci hydratačních pleťových vod.

Vyzkoušet můžete také specializované masáže a další procedury prováděné v kosmetických salonech. Lidé, kteří se rádi opalují, se jistě nespokojí s tím, že slunce není spojencem pevné pokožky. Během dovolené byste proto měli obzvlášť dbát na vlhkost pokožky a používat hydratační a opalovací mléka častěji než obvykle.

Co jíst na podzim, abyste byli zdraví?

Podzim je obdobím, kdy je lidské tělo obzvláště zranitelné vůči všem druhům infekcí. To je ovlivněno mnoha faktory, například nepříznivým počasím. Farmaceutické společnosti znovu a znovu uvolňují nové reklamy na léčiva, která mají zázračně chránit před nachlazením a dalšími nemocemi. Opravdu se však potřebujete cpát plnými hrstmi prášků, abyste byli celý podzim zdraví?

Odpověď je jednoduchá a zní: ne, nemusíte. Existuje mnoho přírodních způsobů, jak účinně posílit imunitu a vyhnout se nemocem. V první řadě pamatujte na vhodné oblečení odpovídající počasí. Prochlazený i přehřátý organismus je náchylnější k nákazám.

Proto by se tento aspekt neměl podceňovat. Kromě toho se vyplatí zařadit do jídelníčku produkty jako zázvor, med, citrusy, česnek, které přirozeně posilují imunitu a snižují tak riziko onemocnění. Aby takové „doplňování“ bylo efektivní, je nutné zajistit jeho pravidelnost.

Zdravé polévky

Polévky jsou pokrmem, který je často velmi podceňován. Bývá spojován jako zbytečný doplněk k večeři. To je však zcela mylný pohled. Polévky jsou pokladnicí mnoha nutričních hodnot. Navíc je extrémně jednoduchý na přípravu. Nejlepším základem pro přípravu polévky bude zeleninový vývar.

Jak ho připravit? Zelí vložíme do hrnce s vroucí vodou, dochutíme solí podle chuti, přidáme bobkový list, nové koření a pár zrnek pepře. To vše chvíli povaříme a poté zeleninu vylovíme. Nedoporučuje se připravovat polévku s bujónovými kostkami, protože obsahuje mnoho nepříznivých látek, jako jsou transmastné kyseliny nebo zvýrazňovače chuti.

Vraťte se do vývaru, pokud je hotový, vhoďte svou oblíbenou zeleninu a vařte do měkka. Takto připravenou polévku můžeme vybělit 12% smetanou. Lidé, kteří preferují krémové polévky, mohou vše navíc rozmixovat. V této situaci by se však měla polovina vývaru slít tak, aby převažovala zelenina.

Jan